התפיסה

BDO Operational Excellence יוצרת ערך ללקוחותיה באמצעות פתרונות רב תחומיים, בחמשת מימדי המצויינות התפעולית:

אסטרטגיה תפעולית

ניהול פרויקטים

ניהול לקוח

אסטרטגיה ארגונית

אבטחה ובטחון

אסטרטגיה תפעולית

תפעול ושרשרת אספקה הם הליבה הלוגיסטית של הארגון ואנו מסייעים לשפר אותם במימוש היעדים התפעוליים והניהוליים וביצירת ערך ממשי עבור לקוחותינו.

  • ניהול שרשרת אספקה (SCM)
  • תכנון פונקציונאלי למערכי ייצור ולאחסנה
  • העלאת הפריון
  • ארגון ושיטות (BPM)
  • אוטומציה, רובוטיקה וטכנולוגיות ייצור מתקדמות

ניהול פרויקטים

התוצאות נמדדות לא רק בתכנון אלא גם בביצוע. שירותי ניהול הפרויקטים שלנו מבטיחים כי תכנון הפרויקט מבוצע על הצד הטוב ביותר ועומד ביעדי הארגון.

  • פרוגרמות
  • ניהול ותיאום התכנון
  • פיקוח וניהול הביצוע
  • ניהול לוחות זמנים (PMO)
  • בקרה הנדסית ותקציבית

ניהול לקוח

"מרכזיות הלקוח" מהווה אחת מהמגמות הבולטות בהתפתחות העסקית העולמית בעשורים האחרונים. שירותי היעוץ והליווי שלנו בעולמות של ניהול הלקוח מובילים את הארגון לשיפור ביצועים עיסקיים.

  • ניהול חווית לקוח
  • שירות רב ערוצי
  • מעבר לדיגיטל ו- Data analytics
  • העמקת יחסים עם לקוחות
  • סקרים ומדדים

אסטרטגיה ארגונית

ההון האנושי מהותי לארגונים לצמיחה והתמודדות עם אתגרי ההווה והעתיד. שירותי היעוץ והליווי שלנו מאפשרים פיתוח וצמיחה של ההון האנושי, והתאמתו לסביבה העסקית המשתנה ולאתגרי העתיד.

  • מבנה ארגוני והגדרות תפקידים
  • תקינת כוח אדם
  • יעדים ומדדי ביצוע (C&B)
  • שיטות תמריץ
  • ניהול השינוי

אבטחה ובטחון

הרצף התפקודי של כל ארגון תלוי באופן הבנת הסיכונים וניהולם. שירותי הייעוץ שלנו מאתרים ומזהים את נקודות התורפה מחד, ומאידך, מספקים פתרונות אבטחה הוליסטיים, המותאמים באופן ייחודי לצרכים התפעוליים הספציפיים של הלקוח תוך עמידה בדרישות ריגולטוריות ותקנים בינלאומיים.  בין היתר, שירותי היעוץ כוללים:

  • סקרי סיכונים וניהול סיכונים
  • פיתוח וכתיבת תפיסה מבצעית ונהלים
  • הצבת מנהל האבטחה (קב"ט/מנב"ט)
  • הדרכות והכשרות
  • תכנון מערכות אבטחה

Performance Transformation

אנו בוחנים את ביצועי הארגון תוך הסתכלות הן על מנופי הצמיחה והן על התייעלות תפעולית, לשם מימוש פוטנציאל פעילות הארגון וללא פגיעה בפעילות הקיימת