Patient Experience
It's all about experience

אנו מסייעים לארגוני בריאות מכלל הסוגים לנווט ולקבל החלטות מושכלות תוך ניצול הזדמנויות לצמיחה ומובילות. צוות היועצים המקומי בשיתוף עמיתנו בארה"ב  – BDO Innovation & Excellence Healthcare  מביא ניסיון רחב ומסייע לארגונים להתפתח למגמות העולמיות בתחום העצמת חוויית המטופל.

שרותים  > ניהול לקוח > חווית מטופל

 אנו פועלים מתוך תפיסה של Shared Care, Shared Value –  תפיסה הוליסטית שמשלבת כוחות ומשאבים אופרטיביים, טכנולוגיים, פיזיים ופנים ארגוניים היוצרים אופטימיזציה מולטידיסיפלינרית לחוויית המטופלים

המתודולוגיות והמודלים הייחודיים שפיתחנו מותאמים לכל ארגון על פי קהלי היעד הפוטנציאלים, הצרכים והמטרות שלו. תפיסה מאגדת ממוקדת ביצירת ערך, בידול וביקוש מול המתחרים.

המוטו שלנו

"אנשים ישכחו מה אמרת, אנשים ישכחו מה עשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו מה גרמת להם להרגיש" (מאיה אנג'לו)

המהות

  • יעוץ כולל לניהול חווית מטופל
  • הסיפור המאגד
  • האירוח, חווית העיצוב והאמנות
  • השירות והנאמנות 
  • מתן פתרונות לשיפור ביצועים עסקיים

הייחוד

  • פתרון כולל: משלב גיבוש הקונספט >>> שלב הניהול בפועל
  • חדשנות, רווחיות, מוגנות ממשבר, הצלחה וביטחון
  • תהליך מודולרי
  • תוכנית עבודה
  • מיקור חוץ

המוצרים והשירותים

  • פיתוח תפישת שירות וחווית מטופל
  • יצירת מסעות מטופל
  • מחוברות מטפלים וצוות
  • מחקר השוואתי, בנצ'מארק מהעולם בשיתוף BDO innovation & Excellence Healthcare
  • עיצוב ושדרוג הסביבה הפיזית
  • קולו של המטופל והמלווה
  • מדידה, יעדים וROI –
  • תשתיות וטכנולוגיות לשיפור חווית הטיפול והשירות

אנשי קשר