תוכניות הקשבה ללקוח Voice-of-Customer program הפכו לכלי ניהולי קריטי בחברות ממוקדות לקוח ברוב ענפי המשק: בנקים וביטוח, תקשורת, קמעונאות, היי-טק, מוצרי צריכה ואף במגזר הציבורי.
מעבר מפעלים לתעשייה 4.0, הכוללת שילוב רובוטיקה וטכנולוגיות ייצור מתקדמות, הוא כורח המציאות, אולם כיצד ניתן לשדרג את קווי הייצור ולהסתייע במענקי העלאת פריון של
על פי מחקרים, 70%-90% מהמיזוגים לא משיגים את יעדיהם. רלי קוברסקי ואסתי גולדהמר מ- BDO Operational Excellence מציגים מהם המכשולים במיזוגים, ומה ניתן לעשות כדי