ניהול לקוח
אנו מספקים מגוון של שירותי יעוץ וליווי בעולמות של ניהול הלקוח, במטרה להתאים את הארגון לעידן "מרכזיות הלקוח" המהווה אחת מהמגמות הבולטות בהתפתחות העסקית העולמית בעשורים האחרונים.
שרותים > ניהול לקוח
הלקוח במרכז אינה רק סיסמת שיווק, אלא הכוח הדומיננטי ביותר באקלים הכלכלי של העת הנוכחית. כוח שנוצר ומתבסס על זרזים כמו מהפיכת המידע, הנגישות הגוברת ל- DATA ורציפות המגע עם הלקוח בערוצים שונים ומגוונים. היחסים האנונימיים והמזדמנים שאפיינו ארגונים ביחס ללקוחות עד לפני מספר עשורים, התחלפו ביצירת מערכות יחסים מפותחות הכוללות היכרות מעמיקה עם הלקוח ומתן מענה פרטני המותאם לצרכיו.
אנו פועלים לקדם את התפיסה של מרכזיות הלקוח באמצעות כלים הוליסטיים הבוחנים את כל שרשרת הלקוח בארגון – שיווק, מכירות, שירות וניתוח מידע אנליטיקס.
שירותי הייעוץ וליווי הפרויקטים שלנו כוללים:
- בניית אסטרטגיית ניהול לקוח והוצאתה לפועל
- בנייה ושיפור של חווית הלקוח, בפרט בעולמות הדיגיטל
- גיבוש או שיפור תפיסת ניהול השרות
- חיזוק נאמנות הלקוח
- בניית תהליכים פנים ארגוניים להבנת הלקוח